20. heinäkuuta 2013

Amy mummulassa :)

Elikkäs joku tämmöinen todella pieni kuvatarina... Ei minulla muutakaan tekemistä ole :)

Joku perus selvennys:

Puhuu
Ajattelee

Ja siis tässä on vain minun ja Amyn repliikkejä...


Amy: On tää kyllä aikas tylsä paikka, lemmikitkin jäi kotiin...nyyh. 
Minä: No onhan täällä Luna ^^
Amy: Niin mutta ei TÄÄLLÄ vaan kotonaan...


Amy: Mutta mikäs toi on? Jättitietokone O_o
Minä: Ei kun normaali se ihan on...meillä on kotona vain pienempi :P
Amy: Haluan isomman...pitää keskustella tästä myöhemmin....

Amy: Mutta mikäs tämä on? Mitä tällä tehdään? Hihihihihi, mikä tämän tarkoitus on?
Minä: No se on semmoinen-

Amy: Kuuluko tässä roikkua? En ihan pysty... Onko tämä nojailua varten? 
Minä: Ole varovainen...
Amy: pyh, ei minulle mitään käy. 


Amy: Katso! Katso mitä osaan! Olen kyllä aikas taitava!
Minä: Kyllä kyllä... Sitten kun kaadut niin muista kuka halusi väkisin väännellä tuohon asentoon. 
Amy: Ja minä muka kaatuisin!


Amy: Mutta mikäs tuo on? 
Minä: Joku juttu vaan... Turha sitä tutkia. 
Ei ei ei...ei todellakaan katsota!


Amy: Siis kuinka painava tää kansi on? Ainaki 1000kg ku en jaksa sitä nostaa...
Minä: Todellakin. 


Minä: En todellakaan katso tuota! Turha edes kuvitella... Älä työnnä sitä enää yhtää lähemmäksi...
Amy: Mitäs täällä sitten on? Kiinnostaa vain enemmän! Toivon että jotain tämän työntämisen arvoista -.-


Amy: Tiesin että saisin sinut avaamaan tämän...jutun minulle. Ei edes ollut kovin vaikeaa. 
Minä: Niin... No huomasitkos että nuo kuvat ovat minusta... Siis kun olin pieni ^^
Amy: Ei ihme kun et halunnut tätä tutkia...


Amy: Ja sinä todellakin olet tuossa pienenä? Olet kasvanut!
Minä: ja mitähän tuolla tarkoitit.... No niin... Yleensä. 

Amy: Et näytä yhtään samalta! Tai ehkä vähän ^^
Minä: No se on aika normaalia. 


Amy: Olit sinä suloinen pullaposki. Pullaposki...hihihi ^^
Minä: No onneksi pullaposket hävisi jonnekkin tässä matkan varrella. 


Amy: niinhän sinä luulet... Hihihihihihi ^^ olenpas hauska
Minä: Mikä nyt noin naurattaa? O_o
Amy: Ei mikään kummempi. 


Amy: Minä vaikka apinoin tässä jutussa kun sinä olet tuolla jättikoneella ^^
Minä: Jaahas... No varo ettet putoa :P tai no tiput siitä muutenkin...

THE END

Olipas laadukas :) Eli tässä ei ollut mitään virallista ideaa, tein vaan jotain. Vielä joitain muita kuvia...


Tämä on jotenkin aika suloinen kuva :) Ja minä kun rakastan pullippien jalkoja...




Jotenkin ne vain on niin suloisia :33 Ja eilen vielä yhden kuvan muokkasin Saraa varten... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kiva jos kommentoisit ♥ ~