21. heinäkuuta 2013

Haaveita ja rusetti :33

Heippa taas :) Minä olen nyt päättänyt minkä nuken seuraavaksi ostan :)



Dal Sentimental Noon

Tämä maksaa n. 90€ Amazon uk'sta ja postikulut vielä päälle :// Nyt kertokaa ideoita millä tienata rahaa :33 En oikein tiedä mistään oikeista töistä koska hehe olen jotenkin aikas ujo... :/ Joten ihan vaan jotain mitä kotona voisi tehdä. Noita on enään 2 jäljellä, ja en tiedä miten hyvin pitää paikkaansa joten jos jossain parissa kuukaudessa saisin tuon rahan kerättyä niin se olisi mahtavaa :) Ja jos joku tietää jotain söpöjä poikia (eli isul/taeyang)  niin *köhöm* kaksi semmoista aion jossain vaiheessa ostaa :) 

Kuva tuli aikas pienenä :/ Mutta tuommoinen peruukki on Amylle tilattu ja tulossa on kait :) Tai se saatta kotona olla jo postilaatikossa..tai jossain hehe :D 
Ja Amylle tuommoisen kivan mekon löysin ja laitoin siihen narun ettei se näyttäisi niin teltalta. Tuo on bratz'in alaosa mutta Amylle kiva mekko :) Ja tuommoisen rusetin sain Amylle kun solmin nauhaa pinniin, kiva tuli ^^
Amy: Grauuu ;)
Minä: Amy... -.-

Amy: Kiva tää uusi mekko ^^
Minä: Joo'o :33
Amy: Siis kato nyt ku tää menee nii kivasti kun tän kanssa istuu tällee....
Minä: Jooo....jooo...joo....
Amy: KUUNTELE NYT! >.<

Minä: No nyt sinä yrität vain näyttää suloiselta >.<
Amy: Niinhän minä olenkin ^^ hehehehe...
Minä: Juu... :)


Ja tämä on neidin ensimmäinen kerta ulkona JEIJJ :DD Ehkä yksi parhaista kuvista, en muista nyt ainakaan vielä laittanut ^^ 
Tzauh ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kiva jos kommentoisit ♥ ~