22. heinäkuuta 2013

Something Old, Something New, Something Borrowed, Something Colorful ;)

Moikkelis :) Elikkäs minä tänään jaksoin raahautua tuonne varastoon ja vaivalla otin sieltä koooorkealta semmoisen pahvista tehdyn laatikon, pahvilaatikon ja arvatkaas mitä se sisälsi ;) No barbeja ja yms nukkeja ja tietenkin niiden VAAATTEITA :D Voi kuinka monet niistä sopi Amylle (useimmat tarvitsi kyllä hakaneulan koska aikas löysiä niin takaa kiristin) ja niitä tuossa kuvailin :) En ihan jokaisesta ottanut kuvaa mutta siitä parhaimmistosta kylläkin :) Ja anteeksi ihan kamalasti tämä laatu, koska puhelimella kuvailen. Järkkäri joululahjalistalla ;) No mutta nyt näihin viihdyttäviin ja osin ei niin viihdyttäviin kuviin...

(Ihana kappale :33)

Amy: Heippa taas kaikille :) Olisi kiva että lukisitte (melkein) minun blogiani ;) 
(Toivon että mekko näkyy tarpeeksi)

Amy: vink vink ;)
Minä: Ei sitä tarvitse ääneen sanoa, riittää kun silmälläsi vinkautat (räpäytät?)
Amy: No..siis kyllähän mä sen tiesin...siis hä?

(Tämä mekko on aikas suloinen mielestäni :33 Ja kun laitoin nuo silmät kiinni niin en huomannut laittaa niitä niin että tuota valkoista tuossa yhdessä reunassa ei näkyisi ://)

Amy: Jee olen prinsessa!! ^^
Minä: Ei mekko tee sinusta prinsessaa nun'
Amy: No kyllähän tekee.....

Minä: Voi kun söpö keiju ^^
Amy: Hihihihihihihi :33

Amy: Voi eih, älkää kuvatko!
Minä: Amy... -.-'
Amy: Hihihih ^^ Hauskaakaan ei saa enään olla vai?

(Ideani on siis parhaita xD)



Amy: Voi kun linnut on niin suloisia :33
Minä: Voi kun nuo vaatteesi ovat somat..ainakin housut ;33
Amy: Entäs linnut?....
(Elikkäs kuvassa on Amyn linnut Hope ja Abby :33 niin ja on Amykin kuvassa....)

Amy: Hyvä tyttö Cedee...oma pikku poniseni :33
(Eli Amyn lisäksi kuvassa on poni Cedee joka on yksi Amyn lemmikeistä.)

Amy: Tämä mekko on NIIN ihanaa :33
Minä: Juups ^^

(Kyllä, tuo on yöpuku. Sen lisäksi siinä on barbie-nuken naama :D)

Amy: Onko nyt hyvin? ^^
Minä: Jos haluat, että peittosi näyttää pyyhkeeltä, niin kyllä.
Amy: Miten niin pyyhkeeltä?O_o

Minä: Voi kun olet niin ihana :33
Amy: Tämä mekko(kin) on IHANA! <3
Minä: Punastuitko? ;)

Amy: No en todellakaan! Hihi ^^
Minä: Jaahas :) punastuit! :P

(Tyylikkäät jännät ratsastusvaatteet)

Amy: Voi ei! Mikä tuo on?
Minä: No se on semmoinen-

*Amy ottaa taskusta jostakin sonic screwdriver'in eli äänimeisselin*
Äänimeisseli: ZZzzZzzZzzzzzZZZzZZzZzzzZZzZ.....

Amy: Ei meillä ole mitän hätää ^^
Minä: Niin, se on vain koriste.
Amy: Ai... Se olisi voinut olla jotain muutakin!

(Ja tässä tuommoinen pallomekko :33)

(Hihih, tuo mekko kyllä kaipaisi isommat melonit :D)

Lucie: MIIIAAAUUUU!
Amy: MIAUMIAU!
Minä: -.- kiva...
(Kuvassa Amyn kissa Lucie :33)



Amy: Tämä on kyl mun lempiasu ;)
Minä: Arvasin :)
(Tämä on myös yksi lempiasuistani Amylle :))










Amy: Mmmm... Namm...Kaakao on niin hyvää :33

Amy: Kiitos kaikille jotka vaivautuu katselemaan (melkein minun) blogiani :33

Elikkäs tässä oli tämä postaus ja todellakin tässä kuvatessa meni koko ilta joten kiitos kaikille jotka haluaisi jotenkin arvioida :) Huonoa ja hyvää palautetta olisi kiva saada :33 Ja kello onkin jo huomisen eli tämän päivän puolella....ei ollut silloin kun aloin näitä kuvia blogiin väsäilemään :) 
Lukijoita & Kommentteja??? ;33
Tzaoh :)

2 kommenttia:

  1. Eeeeepääääää! Miks sulla ja Viksulla on niiiiin paljon sopivia vaatteita.. ); Mul ei oo ku pari barbie D; (se kerta kun niistä ois jotain iloo..)

    Mutta ihaniaaaa! ♥ (; (kateus häipyi?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No millos Viksu aikoo sen pullipin tilata?? ^^ Ja minäkin yllätyin että oli noin paljon sopivia vaatteita O_o hehe :33

      Poista

Olisi kiva jos kommentoisit ♥ ~